Wyjątkowość tej książki nie polega wyłącznie na tym, że autorka odpowiada w niej na pytanie, jak odnosić sukcesy w telemarketingu. Monika Iwaniec pokazuje, dlaczego określone zachowania sprzedawców są właściwe i pożądane z punktu widzenia klienta. Wykorzystuje przy tym szeroką bazę wiedzy, począwszy od licznych odwołań do klasyków (np. J.P. Sartre’a, Arystotelesa, O. Wilde’a, P. Druckera, W. Bartoszewskiego) biznesowych guru (np. B. Tracy’ego czy Z. Ziglara), poprzez odniesienia do specjalistycznej literatury psychologicznej czy marketingowej, a skończywszy na przykładach badań konsumenckich. A wszystko to podane razem w przystępnej dla czytelnika, atrakcyjnej formie.
Tomasz Harackiewicz — dyrektor ds. sprzedaży w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, trener na studiach MBA
Książka oparta na uważnych obserwacjach. Zawiera przykłady i porównania. Jednym słowem — KONKRET. Z tej lektury wiele można wyciągnąć — taka piguła Gripex Max na wszelkie boleści handlowców i nie tylko J. Nieprzestrzeganie dekalogu zawartego w książce to po prostu grzech przeciw sobie i swojemu zawodowemu powołaniu. Książka daje porządnego kopa energii J.
Wanda Witek — manager Akademii Praktyki
Ta niezwykle inspirująca książka zwraca uwagę na podstawowe zachowania i postawy, jakich każdy manager oczekiwałby od swoich handlowców. Kluczem do osiągnięcia sukcesu przedsiębiorstwa jest sprawna i efektywna praca działu sprzedaży. Monika Iwaniec pokazuje, jak osiągnąć sukces w telemarketingu. Dzieli się swoim doświadczeniem, obserwacjami i spostrzeżeniami, łącząc je z dotychczasowym stanem wiedzy z zakresu ekonomii i psychologii. Wiele z zawartych w książce rad może przydać się managerom, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne i motywacyjne. Dekalog to zbiór zasad, który pomaga zachować właściwy kierunek. Niewątpliwie reguły opisane w tej książce pomogą w utrzymaniu właściwego kursu w biznesie, a czas spędzony na lekturze zwróci się wielokrotnie.
Piotr Witek — prezes Grupy Rewit
Pani Moniko nazywam się Wacław O. Jestem z Torunia. Dokładnie 27 sierpnia 2016 postanowiłem zostać profesjonalnym sprzedawcą. Czytam i uczę się dziennie od 3-7 godzin. Czytam wszystko co dotyczy sprzedaży.
Pani książkę znalazłem w EMPIKU. Po 5-ciu minutach przeglądania zdecydowałem się od razu na jej zakup.
Pomimo, że miałem zaplanowane inne lektury Pani książkę przeczytałem w pierwszej kolejności i to jednym tchem. Super sprawa. Mądra i lekka w czytaniu.
Piszę więc żeby Pani pogratulować.
Jestem pełen podziwu jak tak młoda kobieta jak Pani może mieć tak ogromny zasób wiedzy - tylko pozazdrościć!
W książkę zainwestowałem 39,90 zł. Jak zarobię dzięki niej milion to wysyłam Pani bukiet kwiatów i zapraszam na pierniki do Torunia.
Pozdrawiam!
Wacław O.
Nie jestem uzależniony od czytania. Mogę w każdej chwili przerwać… Jak tylko skończę rozdział… A potem następny… Ta wędrówka po „Zakazanym Dekalogu” otworzyła mi oczy.
Artur Banasik — handlowiec
"Zakazany Dekalog" poprowadzi czytelnika od banalnie prostych i podstawowych możliwych do zastosowania porad po bardziej złożone rozwiązania, wymagające większego zaangażowania od czytelnika. Ta publikacja to realne i przydatne narzędzie edukacyjno - szkoleniowe dla potencjalnych i obecnych sprzedawców. Przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienia dotyczące sprzedaży, komunikacji i budowania efektywnych relacji z klientem.
Jest oczywiście swoistym narzędziem szkoleniowym i instruktażowym jak postępować w różnych sytuacjach z klientami.
To praktyczny poradnik dla managerów i sprzedawców, otwarte szkolenie, na które warto się zapisać.
Sylwiusz Wlaźlak
Wiceprezes Zarządu
Dyrektor ds. Sprzedazy i Marketingu Bielmar