• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Monika Iwaniec

Praca w obszarze psychologii behawioralnej oraz społecznej jest moją pasją...Pracownicy są najważniejszym zasobem przedsiębiorstwa. Dlatego tak ważne jest, aby w procesie rekrutacji wyłonić najlepszych kandydatów, idealnie pasujących do organizacji, w której mają pracować. Rekrutacja to szukanie na intuicję. Dlatego warto skorzystać z pomocy specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży.

W działaniach przyświeca mi głównie jeden cel: skutecznie zatrudniać, dbając zarówno o interesy naszych Zleceniodawców, jak i oczekiwania, motywacje i ambicje osób zatrudnianych. Firmę, organizację tworzą LUDZIE!

 Moje działania oparte są m.in. o:

  • kompleksową rekrutację pracowników na pożądane stanowisko
  • dobór profili do strategii firmy
  • analizę dokumentów rekrutacyjnych (CV, listów motywacyjnych, innych)
  • tworzenie struktur organizacyjnych
  • określenie obszarów zadaniowych
  • mentoring stanowiskowy
  • coaching zawodowy
  • przygotowanie dokumentów m.in. akt osobowych, innej dokumentacji wymaganej przez Kodeks Pracy i rozporządzenia
  • szkolenia kadrowe
  • wdrażanie własnych narzędzi wspomagających proces zarządzania kadrami, tj. wartościowanie stanowisk pracy, opisy stanowisk, oceny okresowe
  • model wczesnego ostrzegania przed kryzysem w firmie

 

W zakresie programów doradczych świadczę usługi takie jak:

  1. Systemy ocen okresowych:
    • Badania potrzeb i opisów stanowiskowych,
    • Szkolenia osób dokonujących oceny pracowników,
    • Wypracowanie systemu ocen pracowniczych z podziałem na stanowiska,
    • Przygotowanie arkuszy ocen pracowniczych,
    • Wdrożenie sytemu ocen pracowniczych,
    • Korekty wprowadzania systemu
  2. Audyty personalne:
    • Badania kontaktów interpersonalnych w organizacji
    • Badania zgodności kompetencji pracowników z wykonywaną funkcją
    • Budowa systemu motywacyjnego
    • Wytypowanie rezerwowej kadry menedżerskiej
    • Określenie potrzeb szkoleniowych w organizacji
  3. Analiza pracy:
    • Analiza i opisy stanowisk pracy,
    • Tworzenie profilu cech osobowych,
    • Kart opisu pracy na stanowisku,
    • Obserwacja procesu pracy,
    • Wywiady z pracownikami wykonawczymi i kierownikami liniowymi oraz tzw. ekspertami,
    • Przygotowanie kwestionariuszy analitycznych,
    • Przygotowanie instrukcji stanowiskowych i zakresów obowiązków
  4. Systemy motywacyjne:
    • Diagnozowanie systemu motywowania,
    • Badanie postaw i opinii pracowników (badanie poziomu zaspokojenia oczekiwań, diagnoza hierarchii motywów),
    • Badanie sytuacji organizacji pracy,
    • Opracowanie systemów motywacyjnych
  5. Systemy wynagrodzeń:
    • Opracowanie strategii wynagrodzeń,
    • Wartościowanie pracy i budowy taryfikatorów kwalifikacyjnych
  6. Rekrutacja pracowników:
    • Określenie profilu wymagań,
    • Prowadzenie akcji rekrutacyjnej (ogłoszenia, selekcja dokumentów, rozmowy kwalifikacyjne i wybór kandydatów),
    • Assessment Center
  7. Supervisor stanowisk sprzedażowych.
    • Weryfikacja procedur sprzedażowych,
    • Badanie kontaktu z klientem,
    • Weryfikacja błędów handlowych,
    • Nadzór nad postępem handlowców,
    • Analiza kontaktów telefonicznych w call center

Cookies

Ta strona używa cookies. Jeśli tego nie akceptujesz zmień ustawienia przeglądarki.